Linkin Park geliyor!


Dünyanın nükleer sonuna atıfta bulunan albümün “What I’ve Done” isimli ilk single’ı 2 Nisan’da çıktı.Albümün prodüktörleri ise grubun kurucu üyesi ve MC’si Mike Shidona ve Grammy tasdikli prodüktör Rick Rubin. Grup üyeleri “Minutes to Midnight” albümü için bibuçuk senelik bir çalışma ile 150 şarkı yazdı ve bunlardan 17‘sini seçti.Nu-metal’den çok hip-hop etkili bir klasik rock sound’u olan albüm hakkında Mike Shidona şöyle diyor: “Bence karıştırdığımız stiller artık her yerde var ve çoktandır sınırları zorluyoruz.Linkin Park albümü benim bir yan projem olan ‘Forth Minor’ gibi değil.Yani kendine has bir sound’u olacak ama hala Linkin Park.”

asdsadThe top video clips of the week are here

Artık grubun logosu da değişmiş sanırım :) Yeni logonun resmini bulamadım ama klipte bateride gözüküyor.Yeni logo da güzele benziyor.


BU

Eski

Logosu

5 comments on “Linkin Park geliyor!

  1. ya linkin park diosun ben onların üstüne rock grubu tanımıorum bu arada ya bu chester ne ses varmış ben bi saat öle bağırsam hemen sesim kısılır ben bir rock severim ve bir gün linkin park grubuyla tanışmayı istiorum

Bir Cevap Yazın

