Pinhani Ve Aydilge “Yüxexes’in Konuğu”


Bu haftaki Yüxexes Programında Pinhani ve Aydilge beraber birbirlerinin şarkılarını çalıp söylediler.Bu geceden bir kaç videoyu sizlerle paylaşıyorum.Haberin devamına tıklarsanız bu geceden görüntüleri izleyebilir, Aydilge ve Pinhani’nin bir kaç resimini görebilirsiniz =)

Aydilge,Pinhani – Istanbulda:

Aydilge,Pinhani – Ben Nasil buyuk Adam Olucam:

Aydilge,Pinhani – Hele Bi Gel:

Aydilge,Pinhani – Çal:

Aydilge,Pinhani – Yalnız Değilsin:

Aydilge,Pinhani – Postmodern Aşk:

resimlerin üzerine tıkladığınızda gerçek boyutları ile bakabilrsiniz =)

—–> Pinhani Resimleri <—–

—–> “Aydilge Resimleri” <—–


————————————————————————————————————–

Programdan Anlar

8 comments on “Pinhani Ve Aydilge “Yüxexes’in Konuğu”

  1. AYDİLGE DE FENA SÖYLEMEMİŞ HANİ AMA BİZ ALIŞTIK ONLARDAN”PİNHANİDEN”DİNLEMEYE BU ŞARKILARI ONLARIN Kİ BAŞKA CANNNIMM!

  2. aydilge benim kuzenim aslında manyak elektronik gitar çalar sesi evde iken daha güzel çıkar yakında size msnsini vaeririm biz çok yakın kuzeniz bnim adım aydil

  3. Aydilge’yi tam anlamıyla bu program sayesinde tanıdım. Pinhani dinleyeyim diye açtım sonra merak ettim Aydilge’yı şarkılarını dinleyiş o dinleyiş. hiç bir beğenmediğim şarkısını söyleyemem. Pinhani için laf etmeme gerek yok zaten ikisi favorimdir, müzik anlayışımın temelidir.

Bir Cevap Yazın

