Merhaba eski blogum.



Uzun zaman oldu burada yazmayalı hem de baya bir uzun zaman.

Nedeni sanırım hayatıma biri girmiş olmasıydı ve konserlerden kopup okulu bitirmeydi askerlikti diye sıralayabilirim derken ara açıldı da gitti. Hiçbir zaman blog yazarıyım demedim zaten ama blog oluşturmayı bir şeyler paylaşmayı ölesiye sevdiğimden kopamadım. Facebook ve blogger karışımı olan tumblr sitesinde seni nice nice aldattım blogger. Ama artık geri döndüm hem de kumayla. Kuma tabiki tumblr. İmam nikahı falan kıymadık ama artık ikinizi birden yürütecem tabi becerebilirsem. Aslında sana dönme sebebim biraz da yeniden konser özetleri paylaşmak istemem. Evet askerden geldiğimden beri çeşitli konserlere gittim iyi kötü kayıtlar yaptım ama hiç adam akıllı paylaşamadım. Şimdi geri döndüm ve seninle yeniden kaldığımız yerden devam edeceğiz.

Ayrı kaldığımız sürede şunlar oldu;
Youtube artık yasak değil (ki bu bizim işimize yarayacak)
Artık konserlerde yanımda dijital Nikon yerine dijital slr bulunduruyorum (nikon d90 kalitemizi yükseltecek)

Yakında burada saçmalıyorum.
Görüşmek üzere..

Bir Cevap Yazın

