Yeni Bilgisayar Masam


Çok uzun zamandır bilgisayar masamda bir kaç değişiklik yapmak istiyordum. Ama nasıl olacaktı.

Babamdan öğrendiğim bu yapı marketin; en güzel özelliği istenilen ölçüde malzemede ihtiyacınıza karşılık verebildiği idi.

Odama sığabilecek şekilde masamın üzerini ne kadar genişletirim diye hesapladım ve Leroy Merlin sayesinde bu tahta parçasına 19.60 TL karşılığında sahip oldum.

Artık kendi tabirimle yeni bilgisayar masama kavuşmuş bulunmaktayım.

Bi de yıllar sonra ilk kez bir bürosit’im oldu. İyicene havaya girdim artık =)

LG monitörümün rengi beni de rahatsız ediyor. Ama en kısa zamanda diğer monitörüm de flat olacaktır. (Zaten doğrusu da o diye düşünüyorum=))

Onun dışında bu postu yazarken; bu arkadaştan etkilenmediğimi söylersem çok çok çok yalan olur.Umarım bana pis özenti demez içinden =)

Bir Cevap Yazın

