Oi Va Voi Bursa Konseri 14 Ocak 2011 ‘nden bir kayıt =) devamı..



Merhaba,
Yeni yılın ilk konserinin bu konser olması bana gerçekten mükemmel bir anı oldu. 2011 bana güzel şeyler getirmese de bu güzel iki saatlik Oi Va Voi konserini hatırlayacağım geçirdiğim ilk güzel anı olarak bu yeni yılda =) Bursa‘ya ilk defa gelen grup üyelerinin de izleyicilerden memnun kaldığını düşünüyorum. Sahneden gitseler de yoğun istek üzerine (ıslıklar, alkışlar) geri dönmeleri çok süper bir hareketti. Grubun ne kadar kıpır kıpır olduğundan hiç bahsetmeyeceğim =) Gerçek bir müzik ziyafeti yaşadık. Bu kayıtları paylaşmam ne kadar sürer bilmiyorum elimde en az bir 7 – 8 şarkının kayıdı var. Birisini hemen paylaşıyorum buradan = )

Oi Va Voi “gypsy”

Bir Cevap Yazın

