Oi Va Voi Bursa Konseri Kayıtları 14 Ocak 2011



Merhaba,

10 üzerinden 10 vereceğim bir konserden sizlerle tam 10 adet kaydımı paylaşıyorum =) Hayatımda gittiğim en güzel konserlerden biri olduğunu daha önce de defalarca orada burada bahsetmiştim. Yetmedi yine yazıyorum “Hayatımda gittiğim en güzel konserlerden biriydi bu konser.”

Refuge

Yesterday Mistakes

Every Time

7 Brothers

Ladino Song

Od Yeshoma

I know what you are

Waiting

Travelling the face of the globe


Gypsy


Konser hakkında düşüncelerinizi aşağıda yorumlayabilirsiniz. Oi Va Voi hakkındaki düşüncelerinizi de tabiki.

4 comments on “Oi Va Voi Bursa Konseri Kayıtları 14 Ocak 2011

  1. Abi sen de konserin tamamını kaydetmişsin resmen…
    Bu ne rahatlık..
    Bi de blog açıp upload etmişsin. Tebrikler.
    karayip korsanları

    • bu ne rahatlıkdan ne demek istediğini anlamadım = ) Bu kayıtlar tamamen amatör bir kayıttır, zaten blogumdaki diğer konserlere bakarsan göreceksin ne demek istediğimi
      = )
      Teşekkürler bu arada

    • Arasıra paylaştım zaten çok sık yazmak istemiyorum kirlilik olmasın diye = )
      Teşekkürler yorumunuz için de

Bir Cevap Yazın

