NİLFA Karma Fotoğraf Sergisi


Genellikle video kayıdı yaptığım konserlerde ara sıra fotoğraf çektiğim de oldu. Ama bu fotoğraflar paylaşılacak güzellikte değildi. Videolarım daha güzeldi. Nilüfer Sanat Atölyesindeki fotoğraf stüdyosuna katılma nedenlerimden biri de daha güzel konser fotoğrafları çekebilmekti. Şimdi güzel çekiyorum demiyorum diyemem de. Birikmiş konser kayıtlarım var hatta artık sadece fotoğraf çekiyorum pek kayıt yapamadım. Yakında tüm fotoğrafları görebilirsiniz burada ama önce asıl konudan bahsetmek istiyorum.

Yukarıda afişini gördüğünüz sergide benim 2 adet konser fotoğrafım yer almakta. İlk defa bir sergide fotoğraflarım olacak ve bu fotoğraflar konser fotoğraflarımdan biri değil hatta ikisi olacak. Bu mutlu günümde olmasa da bir hafta boyunca sürecek olan sergimize gelebilir görebilirsiniz. Cuma günü saat 18:00 ‘da açılışta benimle birlikte bu güzel günü paylaşabilirsiniz de.

Yakında sergi özeti ve birikmiş konser özetleriyle görüşmek üzere.

Bir Cevap Yazın

