Büyük Ev Ablukada Bursa Konseri __/__/2011


Konser  Tarihi : 21 Aralık 2011

Konser Saati : 22:00 civarları diyebiliriz.

Yukarıda yazdığım tarih ve saat dün gece (20 Aralık gecesi) ye kadar geçerliydi. Üzgünüm konseri kaçırdınız. ve ben de kaçırdım. Neden mi ?

Büyük Ev Ablukada grubu dün gece bilet satışlarının azlığı nedeniyle konseri iptal ettiğini dalga geçer bir şekilde sayfasında açıkladı.

Grubun facebook sayfasında yazan ileti şöyleydi ;

————————————————–
merhabayın. buradan ilk kez sıkıcı bi haber veriyorum. malesef yarınki Uludağ Üniversitesi Kampüs Performance Hall Resimli Bar konserimizi iptal ettik. çünkü yanlışlıkla şişmanın pedikürüyle aynı güne denk gelmiş. şaka kaka olmadan bir kez de samimi bi şekilde söylüyorum ki biz bu konseri iptal etmek durumunda kaldık. canımız çok sıkıldı buna. şişman ” yeryüzünde hiç bi konser iptal olmamalı abi” dediyse de olduramadık. en azından şöyle güzel bi haber var şubat başı başka bi mekanda çalıcaz. bugünki konser için biletixten bilet alanlar ellerindeki biletlerle isterlerse subat ayındaki konsere girebilicekler. mekandan bilet alanlar tekrar mekandan paralarını geri alabilirler. bu olay sizde bizde hepimizde bi takım sıkıntılar yarattı. ama istersek geçer. olmadı kaçarız.
———————————————–
Grup her ne kadar bu iletisini samimi ve komikli bulsa da; bu bir dalga geçmekten başka bir şey değildir. Konserin iptal olmasının nedeni mekan ve gruptur ama grup üzgün olduğunu ifade ederken bile dalga geçen samimi olduğunu zanneden bir tavırla yaklaştı. Çok ilginçtir ki bu ileti altında tabi yorumlar da oldu. Grubun kafasında olan insanlar “yazık bursaya, birazcık çalsaydınız” geyikleri bile yaptı. Benim en son yorumumu silmeleri benim bu başlığı açıp yazmama neden oldu.
“Konserler gününde hatta 1 saat kala bile iptal edilebilir, ertelenebilir bu çok normal bir şey. Hatta hatırlarsınız Şebnem Ferah’ın annesi vefat etmişti Bursada festivalde çıkacağı gün. O gün bile konserin ertelendiğini “özür dileyerek” açıkladılar. Ama ben dün gece ilk defa böyle bir iptal açıklaması okudum, gördüm. Saygısızlıkları ben ve arkadaşlarım tarafından unutulmayacaktır.”
Ha bu arada grup şubat ayının başlarında sanırım Tayyarede çıkacakmış.  Bursaya gelirken yüzleri olacaksa bir “ciddi” açıklama isteniliyor kendilerinden.
Bir Cevap Yazın

