Halil Sezai ve Yaşar Kurt Konseri Fotoğrafları ( Jolly Joker Balans 04 Ocak 2012 )


Sonunda fotoğraf ayıklamasını bitirdim ve sunabilecek 67 fotoğraf çıkartabildim. Bu sefer fotoğraflara imza atmamaya karar verdim. En beğendiğim fotoğrafa imzamı attım zaten o da bu konunun başlığında yerini kapmıştır zaten.

Fotoğraflara buradan bakmak keyifli değil ve fotoğraf sayısı fazla olduğundan direk facebook linkini veriyorum. Fotoğraflar halka, beğeniye ve yorumlara açık zaten. Aşağıdaki linke tıklayarak bu güzel konserden benim gözümde kalan kareleri seyredebilirsiniz.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150521557686069.397558.689576068&type=1

(Fotoğraflar flaş kullanılmadan çekildiği için çok aydınlık değildir.Bilginize )

0 comments on “Halil Sezai ve Yaşar Kurt Konseri Fotoğrafları ( Jolly Joker Balans 04 Ocak 2012 )

Bir Cevap Yazın

