Cem Adrian Resimli Bar Konseri 02 Mart 2012


Uzun bir aradan sonra canlı canlı dinleyebildiğim ve daha çok kayıt alabildiğim bir Cem Adrian konseriydi. Sahnesinin bir anda başlayıp bitmesi unutulmaz bir performanstan dolayıdır sanırım. Ama yine de internetten izlediğimiz İstanbul konserleri gibi değildi. Sanırım hiç bir zaman Bursada kendisini başka biri ile birlikte sahnede görmeyecez bu konuda İstanbullular çok şanslı. Konser de ilk defa dik bir şekilde video çekimi yaptım. Amatörlüğüme yanmayım ben kolay çevriliyor o videolar zannediyordum ama zaman alıyormuş ve zor imiş onu öğrenmiş oldum = )

Tek yatay şekilde çektiğim ve Halil Sezainin şarkısı olan “olsun” videosunu paylaşıyorum ilerleyen zamanlarda diğer 2 videoyu da buradan izleyebilirsiniz.

Konserin fotoğrafları ise aşağıdaki linktedir.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150675444436069.418653.689576068&type=3

Cem Adrian ” olsun “

Bir Cevap Yazın

